utresa

T U N I S I E N

Ready to takeoff! OM man är taggad, Sandra har redan ringt mig 2 gånger och tjatat packning :D Jag är faktiskt nästan klar, ett par till sandaler som ska ner och sen necessären då. Locktång också, jusste! Kanske inte riktigt klar..

Gårdagen spenderades först i staden, drog 2 timmars lunch på Spicy i solen med Lisafisa - satt inte helt fel! Han även med att stressköpa Mors Dag-present, fick sedan veta att det inte är i helgen? Kul man har koll iallafall.. På kvällen styrde Weedburg grillpremiär på Gryta, otroligt mysigt måste jag säga :) Jag, Lisa, Jennifer, Emma, Jessie, Michaela. Alex & Carin kikade förbi också! Lär bli många fler gånger i sommar :)

Idag har jag packat och grejat, åkte till gymmet med Johan imorse - skitkul! Usch måste verkligen fixa nytt kort snart. Så nu är det dags att käka lite innan det bär av till Friskis återigen..för en solning! Skön..T. Kvällen blir lugn, lite middag och trevligt med goa tjejer! Alldeles fr tråkigt att jag inte kunde följa med till Uppsala, hade varit jätteskoj men fan det är så mkt att pyssla med här hemma nu. Så ja, kommer säkert printa ner några rader innan vi åker i natt, 03.55 och jag blir förvånad om jag lyckas sova innan :P Later! Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0