Långfredag

Timbaland ft Katy Perry - If We Ever Meet Again
BIG love!

06.34, snart dags att röra sig mot work! Tar bilen idag, mycket som måste ordnas och sen bär det av till farmor på påsklunch. Jobbar till 12 nu sen går jag på 16-21 ikväll..men men bra pengar är det ju!

Efter jobbet ska jag direkt hem till Sanna, det blir maraton med japanska skräckfilmer aall night long :D haha! Skitkul ju, finns inget så roligt som en riktigt bra skräckfilm! Moa skulle komma från Enköping också!
Så det blir nog en riktig uppesittarnatt om jag känner mina vänner rätt haha :)

Min kära mor sa något ganska bra igår tycker jag. Att det är den här tiden på året som är den bästa, just för att man har så mycket att se fram emot. Och nog är det sant! Aldrig sett fram emot såhär mycket som jag gör nu! Och allt bara flyter, man är bra lyckligt lottad ibland. Men men ska inte säga för mycket, man vet aldrig när det vänder.

Och för er som inte visste så är det lägenhetskikande igång för fullt..hihi :) Dags för något eget, och det kommer bli awesooome! Later, puss :)



Sandra och jag i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0