Om du var min, om det var jag!

Ni vet foreveryoung 2010, reklamen på tv4 när dom sjunger som i rubriken ovan, den låten låter sjukt bra där! Dock riktig besvikelse, bara refrängen som är bra men det är iaf Jacob Hellman som sjunger, och låten heter Hon Har Ett Sätt.

Delad tur igår och idag, snacka om att man är slut som artist nu! Delad tur innebär att man jobbar x antal timmar på morgonen, är ledig mellan 2-4 timmar och sen går på och jobbar kvällspass. Så ja, sammanlagt blir det ju runt 10 timmar, oj så trött man var när kom hem från första passet idag..insane.

Fredagen bjöd på jobb till 21, hämta Johan som var hos mig medan jag fixade mig (jag var SNABB, tog bara en halvtimme!) Sen ner till Tabazco för att möta upp Daniel och hans lagpolare som jag sedan gick in med. Tur man slapp den kön! Jättekul kväll, fan längesen Pluto kunde ställa till med nåt sånt bra! Massa folk, bra musik, härligt umgänge och massa man kände ute :) Det gillas! Landade sen hos Johan han jag, Daniel & Eddie. Jag höll låda tills säkert runt fem fram på morgonkvisten, till och med stackars Daniel som höll ut länge blev nog lite trött på mig i slutet. Jag om nån var trött på mig själv när klockan ringde 6 och jag skulle låna Johans cykel för att ta mig till work. Då var man inte människa vill jag lova!

Gårdagen innebar mest jobb och sen chill hos Johan medan han Daniel och Mathilda ställde till med nån slags allsång dom fyllona. Skjutsade människorna till krogen och sen åkte jag hem och deckade direkt framför Lost.
Nu ikväll har jag varit hos Sanna, mycket skoj även om vi inte såg ens halva Avatar som vi hade tänkt se eftersom det inte var någon text. Och Avatarspråket kändes lite overkill att lära sig sådär direkt!

Nej nu ska jag sova, fan är ju ledig imorgon :) Och ja, gud så jag ska sova! 12 dagar till Turkiet, det kallar jag insande. Nu är det bara dags för askan att röra på sig så blir det bra. Puss


Kommentarer
Postat av: sandreeew

jaha..ska du till turkiet också mohahhaa!!



Jag lääääääääängtar!

2010-04-20 @ 08:49:37
Postat av: ps ps ps!

Prova låten med jumper istället, mkt bättre!!

2010-04-20 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0