raise your voice

Sitter och lyssnar på Falling Slowly från filmen Once, helt kär!! Jag, Sanna & Chrille kikade på den igår, ni måste se den, otroligt fin film! Jättebra låtar med också:)

Otroligt så bra jag mår, allt känns så ljust och livet så strålande bra :) Satt ute igår ocn fick fin färg, vad solen tar - helt sjukt! Sen var jag som sagt hos Sanna hela kvällen och hade det så trevligt som alltid:) fick en otrolig skrattattack åt den här ungen, han är ju så begåvad att det är inte klokt men hans minspel är otroligt komiskt :D hahaha så min humor...jag och grabben har nog ungefär samma begåvning sångmässigt också!



µar ute och for till UM imorse för nytt recept, elektroniskt den här gången för jag är värdelös att hålla reda på papper sådär. Snart blir det en lunch med bästa Lisa downtown, sushi inte minst! Bästa som finns! Kvällen får vi se vad den bjuder på, wihoo :) puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0