That color looks great on you

Heey!
Lördag, 13.10, nyss kommit hem från dagens första fem timmar på jobbet. Sov sjukt dåligt, är så rädd att försova mig när jag lägger mig sent och ska vakna tidigt så ligger bara och kikar på klockan hela tiden. Tröött nu, ska nog faktiskt försöka sova en stund om inte min bror vill kika på Lost.

Skitkul igår, först mat på Gränden med Dessie, Madde, Andrea & Carin :) Haha mycket garv, kul att träffas så många av oss samtidigt..det blir ju trots allt inte så ofta! Vi satt i över två timmar, tills 22 då jag drog mig hem till Johan för att kika film. Vi såg Suntrip, hahaha "storchen", men orkade inte se klart hela och jag drog mig hemåt runt halv ett :)

Ikväll blir det återigen jobb, 16.30-21.15 och därefter ska jag kanske träffa Sanna&co om hon inte är totalt död vilket jag skulle vara om jag jobbade så mycket som den människan gör! Blir lugnt och trevligt, ännu en vit helg - så skönt! Filmkvällar är otroligt underskattade ska ni veta.

Nej nu stänger jag ner det här för idag, 21 dagar till Tunisien - nedräkningen har börjat!
:) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0