jag är en del av en underbar dag

Heey :)

Så var det fredag igen då, herregud säger jag bara! Här går det undan i svängarna. Nedräkningen fortsätter, knasigt värre bli vår resa iväg då vi måste åka från Västerås redan 21.35 kvällen innan :P Haha jaja, vi får nog tiden att gå på något sätt! Sen öppnar ju incheckningen kl 5 ändå.

Jobb ikväll då, wihoo. Ellerinte, men men var väldigt skoj och lugnt igår så får väl hoppas på en liknande kväll idag! Slutar 21 sen tänkte jag åka hem och fixa naglar, lägga ansiktsmask och hela köret. Så man är fräsch inför helgen så att säga, en solning med Fuentes imorgon på det så :)

Imorgon blir det då party, all in säger jag bara - löningsfavoriten ska upprepas :D Haha, galet sist alltså! Ska till Sanna & Chrille efter vi har varit på Big Comedy, hinner väl vara med och förfesta i nån timme iallafall innan vi ska ut :) Blir skitkul, nu måste jag fixa lite här innan det är dags att röra sig mot work.

Något annat som rör på sig är mitt lägenhetskikande, första visningen på måndag! Om man är taggad, så awesome :D Puss!










hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0