Glad Påsk!

HEJ

Vilken påsk det blev...eller ja, ingen :P Vaknade där runt 14, kändes jävligt stabilt måste jag säga. Ringde då Lisa som satt uppe i Sälen, tog en kopp kaffe och slog mig ner vid datorn. Helt plötsligt var klockan fem och det var dags att leka taxi åt mamma och pappa.

Kom hem och ringde Johan, som var dödsbakis och skitseg men fick iväg honom till Kajen för att käka lite. Daniel kom också, så skoj längesen man träffade grabbarna. Svängde förbi och lämnade tillbaka filmerna från gårdagen, hade jättemysigt hos Sanna tillsammans med henne, Moa& Sandra. Kikade tre filmer, the Orphan va skitbra!! Den måste ni se :) Jätteläskig men grym story! Och som vanligt kom jag då inte hem förrän på morgonkvisten, 6 tror jag bestämt klockan var...så därav det långa sovpasset idag:P



usch, orphan!! såg japanska versionen av One missed call och Home video också, men ingen av dom va speciellt bra/läskiga faktiskt..

Denna lördagskväll har spenderats i Johans soffa med han och Daniel spelandes Call of Duty, haha! Jag är en naturbegåvning på att mörda folk tydligen, känns ju skönt. Det var hur som helst härligt att slippa tänka på utgång, utan bara ha en avslappnad hemmakväll med roligt sällskap :)

Imorgon ska jag träffa JW!! wiiiie, saknat henne som fan den där jävla Sestan :) Hoppas på fint väder och lite mys nere vid hamnen! Nu ska jag mosa i mig en chokladanka (hahaha, precis nej inte hare. Anka!), dricka påskmust och kika senaste Grey's Anatomy. Skön...T! Later guys, puss!




nya från Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0