en annandag

Meet me halfwaaaaay.
Maha:) Det snöar mina vänner, vad äre här? Jag har beklagat mig för alla jag känner och vettesjutton hur jag ska orka cykla till work. Börjar om ca en timme och borde därför bege mig snart..egentligen är det ju precis som när det regnar, snön ligger ju inte kvar men det känns så mycket värre när det är snöflingor på något sätt! haha.

Onsdag är min lediga dag den här veckan:) Då blir det eventuellt fika med Emelie Lundin jag träffade på nyår på dan, skitkul tjej! Och sen på kvällen kanske Avatar i 3D med Sanna om Chrille är frisk :) Annars är det hard work work som vanligt..

Gårdagen blev det en date vid hamnen med JW, hon kommer faktiskt hem snart igen vilket var bra eftersom vi bara hann ses en snabbis! Därefter var jag resterande dagen med Carin; först hos Paaris, sen kikade jag på hennes träning och efter det köpte vi mat och kikade på Remember the Titans. Världens bästa film!
 :)

Nej nu måste jag komma upp härifrån! lateer puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0