addicted

Trevlig fredag!
Min har so far bestått av gym mellan 8-9.30 och frukost, haha. Det var som om all energi gick åt kan man säga. Aaaaah imorgon är det julfest :D Kommer bli aaawesome! jag ska vara ren, haha. Med guldhorn. Tänkte köpa en tomteluva med Ior på först, det var ungefär det som fanns att välja mellan:P

Jobbar 16-20 ikväll bara, tänkte försöka hinna med lite grejer innan dess. Åka ut till Chilli på Erikslund bl.a - handla julklapp till farmor osv. har fortfarande inte köpt någon julklapp till festen heller..kaan det bli systemet?
Tradera.com, livsfarligt. Men jag har en vinterjacka på g, gilla gilla! Har ju iofs 2, men kan vara bra med en extra. I dessa kalla dagar, skulle ju bara bli 20 minus i helgen så det är skönt.

Så no party ikväll utan får slita på jobbet med Sanna. Laddar för imorgon istället:) Sen får det gärna bli den 29e januari, då 13 damer åker till Uppsala och gör stan osäker! Minst sagt :D Hotell, middag och sen ska vi inte komma ihåg mycket mer! Kommer bli wahahasted. Men jag åker till staden redan på måndag, till Daniel. Så det är mycket bra som händer framöver. God jul!



hahaha, freakshow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0