brighter than the stars










Gäsp, oj va klockan har blivit mycket. Dags att sova, kom nyss hem från Empa. 16 minus var det när jag åkte hem nu! Insane. Sanna och jag jobbade kväll, sen hyrde vi en film och köpte med oss lite gott  :) Brothers såg vi, jättebra faktiskt! Och grabben till höger där är ju lite to die for! Gyllenhaal.

Planeras en liten tripp till Uppsala på fredag :D Endast fre-lör isåfall för min del då eftersom att jag jobbar, så stannar de andra två damerna till söndag. Men ändå, älskar staden och utelivet!

Jaha nehe, upp tidigt och skjutsa min bror till skolan och därefter hämta Sanna - ska släpa med henne på morgongympass. Moaha, får väl se om jag lyckas! Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0