"om ni tycker det är för varmt här inne så kan ni svälja, för då blir det ju svalt"

Fysatan va kallt det är, det är ingen som kan missa att det är den 1a december iallafall.

kl 11 har man skjutsat brorsan till skolan, gymmat, solat och käkat frukost. Lite skillnad från gårdagen!
Vill betälla någonting att ha på mig, men vafan Nelly.com? Det finns ju inte en snygg klänning tametusan! Förstår inte, brukar alltid kunna shoppa på mig för mycket därifrån. Jaja, vi får väl se.

Ska iväg och handla nu snart och därefter stan en vända eventuellt, jäkla julklappar. Nej, men det är faktiskt väldigt skoj att köpa - dock svårt som satan, speciellt till männen i familjen. Eller brorsan har ju skön stil så honom älskar jag att köpa kläder till. Men pappa? Haha, omöjligt. Min pappa har sån här riktig pappahumor, typ "take a lo(o)k, som dom säger på SJ". Hahah. Eller som Anton på Gränden i somras, när det va rester kvar på en tallrik - "jaa men jag hugger in här då!" Haha! Underbara sommmar :)

Julfest den 18e spikad nu:D Haha awesome, var så jäkla bra förra året. Det var då jag träffade alla för första gången - som Kapten, Coffe, André, David och gänget! Helt sjukt att det redan har gått ett år!
Jaha nehe, have a good good day :) Puuss



hahahaha. det är det roligaste/sötaste jag har sett!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0