easy!

Så har julveckan börjat! Jobb i några timmar med Veronica, har gått bra och det är skönt att vara hemma nu. Ska ta tag i min garderob tänkte jag - kaos med stort k. Åker till Uppsala lite senare!

Helgen gick otroligt fort. Julfesten var totalt suverän :D Himla lyckat, även om min ren-näsa/nos färgade av sig big time, helt röd om händerna :P  Pepparkaksbakning, glögg och lite senare julklappsbyte (kammade hem mitt eget vin och 50 tuggummin, haha!). Vi var väl allt som allt nästan 25 pers skulle jag tro. Mycket vin blev det, ett gäng var kvar på slutet. Beso krigade med Moa och Danne tjatade om att vi skulle spela Monopol 03.30 - och resten sov. Slocknade till sist i soffan emellan André & Joel, haha sistnämnda sparkade mig i huvet x antal gånger under natten :P så smidig!

Så gårdagen spenderades kvar hos Fuentes&Mattson tills dess det var dags att börja jobba 15.30. Joel, André, Empa, Albin & Moa var kvar så vi käkade pizza och kikade på krabbfiske. Springturen på jobbet var minst sagt seg, otroligt trött var jag men det får man ta. Det kostar att ligga på topp. Jaha nehe, lite bilder på det här så! Är ledig i ett par dagar nu, fruktansvärt skönt ska det bli :) Later!



renen hade en röd sammetsklänning från Nelly.com



Crilles pepparkakor, och degen som blev över - pepparkuken. hahaha usssch



tomtemorsorna! ♥



sen förvandlades Chrille till Bingo Rimér



haha, Joel & Albin som tomte och säck - så söta!



hahaha, favoritbilden.



julklappslek :)



creepy! :P



Tobbe och Oskar/Simon :)



dagen efter - dags för pizza



slitet gäng








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0