I'm more than just an option

Wosssh. Vilken dag. Vaknade halv 12, skönt att man inte sov bort sin lediga dag iallafall! Städade runt bland mina kläder, en jävla röra. Hittade inget att ha på nyår - jag menar man kan ju inte ha samma klänning tre-fyra gånger? :P 

Så blev ner på stan, möta upp Sanna och sen käka lunch/middag med henne, Crille & Albin :) Därefter shopping - läppstift, fransar, ett svart/silvrigt armband, puder och rouge från Kicks. En kort svart sidenkjol plus korsett-liknande gammelrosa spetstopp från New Yorker. HAHAHA, fysatan va fult det lät.
- Men den va riktigt läcker, blir på nyår. Plus svart kavaj!
Köpte mig dessutom ett par nya klackar på Din Sko, inget speciellt - svarta med korsade breda sidenband. Kommer passa kjolen finfint :) Handlade även på mig två mjuka spetsbehåar från Bik Bok - elastiska och perfekt att ha på jobbet. Finns inget värre än band som går och skär in / kliar en hel dag!

Laddar för en helgdag imorgon på jobbet - 8 till 20.30 kör vi. Totalt otaggad, tyvärr. Allmänt hängig, orkar ingenting och känner mig aldrig utvilad. Inte senaste dagarna iallafall. Människor kommer aldrig sluta förvåna mig. Nu ska jag göra mig en kopp té och krypa upp i soffan en stund. Skulle egentligen åkt till bästa Johan men jag orkar inte, synd. Han kan alltid få mig på topp. Ta hand om er allihopa :) Puss&kram

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0