off balance


shame on you if you fool me once,
shame on me if you fool me twice.


Holá!
Och så var vecka 49 slut då, snart är det julafton - och jag har inte köpt en enda julklapp. Somvanligt!
Jobbade heldag igår, 7.15-20.30. Gick över förväntan faktiskt, kände mig lika pigg och glad somvanligt. Däremot tar fötterna och ryggen stryk som satan, blir mycket belastning. Åkte hem till Johan direkt efter jobbet och kikade på Grinchen, haha så söt! Kul att det är Taylor Momsen som spelar lilla flickan där också, lite skillnad från hennes look nuförtiden.
 


Mycket bra med julen, till exempel att alla utspridda vänner kommer hem under en liite längre tid :) Så det blir lite catchup. Bella kommer hem från Boston idag, GILLA! Jobbar julafton, men de andra dagarna är jag faktiskt ledig så det bli väl lite party. Nyår är obestämt so far, jobbar till 20.30. Om inte grabbarna i gänget drar till Sälen stannar vi nog hemma, annars ev Uppsala :)

Veckan som kommer är halvt fullbokad. Hahaha, okej? Halvt full. Nej men lite roliga saker är på g, om man inte räknar med Matte C-kusren som drar igång vill säga! Fy satan, haang in there. Har en lägnhet på g som jag ska kika på på tisdag. På lördag är det dags för julfest :D Kommer bli skitkul, måste bara styra upp detta med tomteluva.

Jaha nehe, gymmet sen jobb! Livin' the dream, wooohooou. haha, later.

 



julfesten 2009! :) lilla damen ovanför åkte till Filippinerna i tisdags och blir borta en månad. Inte avis, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0