say that I'm leavin', on monday morning

Holá! Kom nyss hem från Johan, köpte med mig Spicy efter jobbet så vi har käkat och kikat på film. Ska sova faktiskt för jobb imorgon bitti. Först tänker jag dra en fräckis, som jag hörde på radion. Okej, den är otroligt dålig. Men jag garvade lite ändå:

"två äldre människor skulle ha sex, och mannen hade lite problem med att - få in den. Efter många försök så hämtade han ett litet skohorn som han la den lille skrynklige på och förde in den. Då sa den ena äggstocken till den andra: "nej nu måste det vara sista gången, han kommer ju in på bår!"

hahaha!

På tal om dålig humor så kika på detta. 1.17! Jag gråter! Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0