she ain't a model, but camera's flashin'

Har blivit en sucker för cycle 15, Top Model. Awesome! Ser ett avsnitt så fort jag får tid. Chris är min favorit, hon är hur fab som helst! Francesco Carrozzini fotade i förra avsnittet. Ouuuhh, han får gärna ligga under min julgran!



Har haft bra lediga dagar den här veckan :) vänner, vila, träning och promenader. Lite plugg också, ska börja med matte C nästa vecka! Bävar inför detta då mitt sinne för matte förmodligen dog ut lika snabbt som dinosaurierna. Men men, what doesn't kill you...

Blir no Uppsala för mig ikväll, även om jag såå gärna skulle vilja så är det ingen idé när jag börjar 13.30 imorgon. Så jag får roa mig på annat sätt, uut i Vässan kan ju inte heller vara så dumt ibland!

Ska iväg och handla nu igen, eftersom jag är värdelös på att skiva inköpslista handlar jag allt och ingenting. När jag kommer hem, så har jag ändå glömt hälften. Tänkte göra pannkakor och sen sätta glasyr på dom där pepparkakorna. Mhm, nej om man skulle röra på sig. Trevlig helg, peace!



imorgon kommer min finaste vän genom tiderna hem från Karlstad! I like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0