when she learns to love again

Har haft Robyn - Call Your Girlfriend på hjärnan i två dygn, men den är bra! Nanana.
Tänk att hon blev så stor, kunde man aldrig ana. Kommer ihåg Electric och hitarna hon hade när man va liten, dom var juu sådär!

Efter en jäättelång bussresa hem från Uppsala (folk skulle av/på på varenda jävla hållplats) så är jag nedkrupen i min säng och värmer mig - aldrig mer strumpbyxor så här års!! ellerhur, trodde jag på den själv eller. Hade inte kunnat haft det mycket bättre iallafall :)

Ska snart ner och äta en sallad med Sanna, undebara ledighet. Imorgon också, vilken lyx! Och tänk, snart är det jul dessutom. Tiden bara rasar iväg, jag blir inte klok på det här.
Sísí, trevlig tisdag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0