Another one bites the dust

Holá mates!
Så, idag var det fredag igen :) Och ledig enda tills söndag, kan ni tänka er! Awesome.

Senaste dagarna har fyllts med det mesta, life is life! Har jobat som en galning. I onsdags slutade jag work sent, Sanna undrade om jag skulle med ut och ja, varför inte! Hemma 22, duscha, slänga på sig nåt som skulle likna en outfit, sminka sig och iväg! Satt en stund hemma hos Sanna innan vi tog oss ner på stan och Silk, otroligt mycket folk! Alldeles chockad. Sannas pojkvän Chrille & co mötte vi up och sen körde vi! Och va roligt vi hade, skitkul var det :D Över förväntan.

Nära stängning tog vi en cab hem till Kandell för att efterfesta slash kika på hockey. Trevligt trevligt, bra folk och Sverige vann ju så det är väl huvudsaken. Sen rörde vi oss hem till Sanna&Chrille där vi snackade ett bra tag jag, andré, chrille och sanna innan vi slocknade. Galet bra kväll!

Så ja nu väntar jag på daniel, dags att ta sig an crossmaskinen, mina axlar har gett upp life så kan inte styrketräna på ett tag är jag rädd. Och senaste tidens livsstil har varit allt annat än hälsosam..ikväll ska Carin firas! Kul kommer det bli vill jag lova, ska käka och fixa mig hos älskade Alex innan :) Hon borde fan va hemma jämt. Don't stop me now, cause I'm havin' a good time! later :D Puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0