fest


Lördagkväll, känns inte som lördag. Det har varit för mycket idag, vaknade med ett ryck 10.45 ringde Becca och hon hämtade mig och vi drog iväg till stallet. Därefter möte i tre timmar innan vi äntligen fick åka hem - i det jävligaste väder vi någonsin haft! Vad tänkte Gud där liksom, lovar han uppfann snöstorm när han fick reda på att hans tjej varit otrogen eller nåt. Skämt åsido gott folk. Skulle varit hemma hos Sanna 18.30 på tjejkväll, men jag orkade helt enkelt inte byta buss och grejer i snöstorm plus att min energi är lika med en död koalas. Sorgligt men sant, måste nog sova ett helt dygn för att komma ikapp..

Haha jag är så tröött. Jag har varit trött sen i torsdags, det blir inte direkt bättre. Igår firade vi Carin, efter god mat med Alex och hennes mamma. Med en stor förfest hemma hos Carin, jag hade dock svårt att slita mig från hockeyn i slutet. Det var jätteskoj :) Silk blev det afterwards, mycket dans och tok. Sebbe kom och hämtade oss sen, skulle kunnat gifta mig med honom i det läget! Bra kväll.

Imorgon ska jag upp och jobba. ställde klockan på 6.15, det tar liksom emot att ens tänka hur tidigt det är. Fast jag sover inte längre. Jag är så trött att jag inte ens orkar sova, typ. Värdelöst är det, borde döda jobbiga tankar på löpbandet imorgon. Japp så får det bli :) Men nu släcker jag ner till sist, good night! Puss

 

hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0