I want to break free

21.42, onsdagkväll. Tänk snart är det helg! Så otroligt skönt, jobbar bara 8-12 på fre sen är jag helt ledig lör & sön. Som det ser ut nu.. men lördagen är helig, då tänker jag absolut inte jobba nu när Sestan min bruur kommer hem :D haha fan va guuld saknar bruden som satan.
Igår kväll var jag hemma hos Johan med Daniel och kikade lite inför Åre v. 16, har prel. bokat en stuga däruppe med några. Om någon är sugen att haka på är det bara höra av sig, vi har några bäddar över :)

Idag har jag också varit ledig, tagit hand om all min jäkla tvätt och därefter sprungit lite ärenden på stan. Senare blev det en fika med Anna, skön update och girltalk med bra åsikter! alltid lika bra. Måste vi bli bättre på! Därefter tog jag bussen (haha, lazy) till Friskis för gym med Säändra :) Haha bara massa snack blev det, men skitkul att ses igen då det inte blivit av sen Sannas party. Och ja, lite träning fick vi allt! Garvade dock lite när jag efter 25 min snack i benböjen utan att ha rört mig ur fläcken ba "oj, fan vi kanske ska köra" hahaha.

Imorgon blir det tidigt upp, 5.45 närmare bestämt för kl 6 ska jag sitta uppkrupen i soffan med min frukost och se hockeyn :) Kan man ju inte missa. Börjar inte förrän kl 16 at work så, det är heeltok. Får se till att hinna med gymmet innan dess bara. Jaha nehe, lite Grey's Anatomy får det allt bli! Later on, Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0