It's another day for you and me, let the sun shine

Söndag. Jag gillar söndagar, just för att de är kända för att vara otroligt innehållslösa. Jobb 8 imorse, bara fyra timmar så han knappt börja innan jag slutade kändes det som. Hemma strax efter 12 då jag var tvungen att sova ett par timmar för att fungera igen, hoppas min sömnlöshet släpper greppet snart för det här funkar inte längre!

Käkade med Daniel & Johan på Kajen, där är man alldeles för sällan - mysigt ställe. Och kul med grabbarna. Hoppas på Åre, awesoome :) Fick skjuts ner på stan därefter och det blev Gränden med Carin & Alex. Kul att snacka lite skit och bara vara. Nu ikväll har jag sett ett par avsnitt med Grey's somvanligt, druckit te och ätit mörk choklad. Grinat också, som alltid till det där programmet! Förstår inte :P

Imorgon blir det jobb 06.45 (!) - 11.45, inte kul fyyfan. Ska upp på gruppboendet där jag är helt lost, eftersom att jag fick hoppa in och jobba på det som skulle vara min "introduktion"...
Ledig onsdag :) Det är något positivt iallafall, och i helgen som det ser ut just nu.

Dags att sova, jag vet hur förbannad jag kommer vara på mig själv imorgon annars. Later, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0