jag är så heeeet, så het!

Aaaaah haha. Nyss tvättat bort gårdagens makeup, satt som klistrad så känns som om halva huden följde med. Vaknade upp under överkastet med datorn på sidan - 15 obesvarade msnkonversationer med folk som "sara!!?" vibb, haha. Ingen reaktion. Såhär en alvedon och lite vätskeersättning senare mår man faktiskt riktigt fint, höhö. Får väl se hur långvarigt det blir!

Jobbade till 12 igår sen tog jag mig till gymmet, träffade Marcus där och efter en stund dök Daniel också upp :) Kul kul. Härligt med plusgrader, nu kan man snart knyta på sig löparskorna igen! Fan va hurtigt det där lät, haha jag tycker inte ens om att springa. Meen det lät bra!

Rullade över till Sanna runt 20 med lite vin och det blev lite pimplande och snack innan några grabbar kom. Sara från work dök upp med några brudar och det blev mer vin och mer snack i köket. Riktigt trevligt! Vi anslöt oss till inbördes-beundran-grabbarna i vardagsrummet och sedan blev det taxi ner till Silk runt midnatt :) Björn Rosenström hade två låtar kvar när vi kom - Jag är så het och Pojkarna som busar. Haha och eftersom de är dem enda jag känner igen så passade det jävligt bra :P han var grym iallafall! Trodde man inte. Fortsatt skitkul på Silk resten av natten, helt wasted :D "if you wanna be my loveeer" . Hahah, man blir aldrig för gammal.

Nehe nu ska jag ringa Anna :) Eller kanske inte än hon kanske sover. När jag blir fit for fight ska jag ta mig ner och hämta bilen hos Sanna också. Jobbigt :P Men men, skönt att komma hem och sova så det var det värt. jaha nehe, nu ser jag fram emot en lugn lördag efter en strålande fredag :) later on, Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0