Kylan

Ohyes, om man trodde den släppt greppet för en stund - tänk så fel man hade! Minus 28 och allt är som det ska, back in buissness. Fyfan. Och när det blir för varmt, då klagar man. VARFÖÖÖR?!? Hahaha internt, Sestan fattar.

Gick fint att jobba, inte så lost som jag trodde trots allt! På morgonen gled ja runt med hockey i öronen, ingen tv till hands. Hockey på radio är ju ganska klurigt att lyssna på men, fan dem som snackar är ju grymma! Speedtalk - han passar dit passar snett dom blockerar blablabla.. haha! Och ännu en svensk seger, meeen det är slutet som räknas. Slutade 11.45, hämtade Daniel sen drog vi till gymmet. Bra träning idag, precis kommit igång med konditionen, tar emot vill jag lova men bra att svettas lite. Sommar snart som vi säger!

Stallet en sväng, inställd träning pga kylan som väntat. Det är inget positivt alls när det blir såhär kallt!
Träffade rebeckaah there, jeezez saknar London så sjukt! På tal om London fick jag ett mess alldeles nyss från min polare Andrew jag träffade där. Hahaha skoj:
" Since my dear old mother in law went senile all she does is stare through the window...bless her. Maybe one day if it's really really cold, I'll let her in."



Nej nu ska jag åka pulka med mina grabbar. Haha så jävla roliga. Vågar inte tänka på hur kallt det kommer bli dock..laterr, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0