Långa dagar

06.30 var jag på plats på Karlslund imorse, sweeet. Jisses, var som en vandrande zombie men runt åtta när vi samlades alla i dagspersonalen piggnade jag till lite. Min sista introduktionsdag är härmed avklarad och min första dag "ensamstående" eller vad man ska säga är på lördag 8-12 :) Lite spännande, men har jättehärliga människor omkring mig. Så det blir jobb på Hagaäng nu tors-fre, skönt faktiskt bra tider också.

Imorgon är det min lediga dag, wiho! Ska träffa Fuentes 12.30 för solning och därefter Sandra som slutar work 13.30. Käka, gym osv. bättre blire inte :) Gymmade ett par timmar efter jobbet idag, bra gjort tycker jag med tanke på att jag sov fem timmar last night haha, sleut.

Jaha nehe, ska ladda batterierna med Grey's nu. Man kanske ska försöka lägga sig i tid också, för en gångs skull. Take care!



hahahaha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0