LONDON

this is it! Haha ikväll åker vi till London, känns helt insane har inte packat, städat, växlat pengar eller någonting :) hahaha. Jag är ju inte direkt känd för att vara ute i god tid...men det hinns nog med.
Dessutom vill jag till gymmet, känner för det. Tränade med Daniel igår, haha grymt skoj :) Var även och red Paaris, kämpig träning men det gick riktigt bra!

Så växlar in lite cash idag då och sen måste jag till nåt place vid Konserthuset och hämta ut biljetter till Big Comedy! Haha shit det är mycket nu alltså. Dessutom ska jag köpa en ny pälsmössa igen, har tappat bort två den här vintern! Slutsatsen är nog helt enkelt att dom inte var riktigt döda från början..får banka lite extra på min nya innan jag drar.
Hahaha, men later on guys! Inte hemma förrän på söndag, det här kommer bli så sjukt kul :) Puss!








Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det guld i london!!

btw skulle du passa perfekt in i costaricalivet. här görs allt, verkligen allt i sista stund, haha:D

2010-02-09 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0