Suckpipe

Hahaha! Becca i London förra året, i baren och skulle fråga efter sugrör. suckpipe! Klockrent.

Morning!
Kaffe är viktigt på morgonen, så när mjölken är slut känns livet ganska tungt. Haha jag ska snart iväg till jobbet, 10 över 6 är klockan och jag jobbar 7-16.30. Måste hem till emil direkt så det blir en lugn dag. Jag tänker hela tiden att det är söndag, varför har jag inte den blekaste om men.

Fredag imorgon då! wihoooo. haha, vad ska jag göra, jo jobba! Men på lördag smäller det :) Mycket skoj mes Sandra igår, blev stan och sen gym på kvällskvisten enda till stängning. Tror iofs att det var pratmusklerna som fick jobba på mest...

Nej nu ska jag bege mig, lär ju typ ploga fram bilen anyway. Kaffet smakade fan så det var ju kul. Laterr :) haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0