The day after tomorrow

Everybody, get retarded! Lördag lördag :D kommer bli så jävla roligt. Plus att det är knappt fem dagar tills vi sitter på planet över till London! Life's good.

En jääätteseg dag på jobbet, lugnt och skönt men jisses vad tiden gick sakta! 7-16.30 kändes ungefär som 3 dygn i sträck. Imorgon blir det några timmar färre, och det är fredag så man ska inte klaga :) ångrar dock att jag åtog mig jobb på lördag, bara onödigt och otaggat (4 timmar)...well well.

Imorgon kommer bli en bra dag :) ska efter jobbet shoppa snygga grejer, gymma, sola och sen bara ha en mysig fredagskväll. Ringde mr odehag nyss och tänkte han skulle hämta mig efter jobbet imorgon så vi kan gymma, hoppas den jäveln har bil för jag pallar inte knata. Jaha nehe, jag måste sova! Laterr, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0