Just another magic monday

Död. Jobb 12.30 - 21.00. Borde inte kännas, men jisses jag är helt körd. Speciellt i huvudet. Men det visste ni ju redan, höhö. Imorgon är det 6.30-16 som gäller. Men jag ska fan köra gym efteråt! Abstinens.

Hade skitkul ute i fredags, iallafall på Pluto :) Resten av helgen var bra och nu är det ny vecka - en mycket trevlig sådan! Efter morgondagen då.. Onsdag blir det träffa Sandra för stan & gym, tors-fre massa grejer som ska fixas, bla måste jag dra med tjejerna och sola igen för det behövs! Och sen på lördag har Sanna the party, komer bli så jäkla roligt :D wihoo. Måste bara klura på vad jag ska ha på mig..

Borsta en hund, kamma en hund, det är fortfarande en hund. En tant när hon skulle kamma håret på jobbet. Tröttnar aldrig på gamlingars sköna ordspråk dom slänger in titt som tätt, hahaha:)

Jaha nehe, vägrar sova än så det blir lite Grey's. 5 timmars sömn känns nästan VIP nuförtiden, haha. Inte bra, inte bra. Men sova kan man göra i ett annat liv känns det som. Puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0