just love London

Heey guys!
Uppdateringen är inge vidare, jag har så mycket att skriva att jag helt inte orkat tänka på det ens! Haha, a lot goin' on så att säga...
LONDON var aaawesome :D Roligaste dagarna på såå länge, den perfekta kombinationen utav upplevelse och party skulle jag säga! Skulle kunna berätta så många sjukt roliga grejer i detalj, men det skulle ta alldeles för lång tid och förmodligen skulle det inte va hälften så roligt som att se det i verkligheten! Becca och jag flöt runt i olika delar utav staden, ekonomin höll väl i princip inte men det gick till slut! Haha som tur var hade vi väldigt generösa brittiska vänner...
Queen-musikalen We Will Rock You måste bara ses! Helt tagen efteråt, otroligt! I love Queen.

Förutom Ian och co som Becca träffat tidigare stötte jag på två helsköna guys, Andrew & Ryan som jag röjde dansgolvet på Strawberry Moon med all night long! Dessa två räddade mig dessutom när jag av Chris fick reda på att Becca & Ian hade "gått hem", vilket de egentligen inte hade utan letat efter mig i 2 timmar därinne. True story, haha crazy!

Så nu är man hemma, blev inte så mycket shopping men kom hem med en vårjacka, väska och ett par högklackade från Dorothy Perkins - älskar märket detta är mitt tredje par :) Så hoppas på att Becca är på tillbaka snart alltså för det här måste vi göra om!

Förövrigt så var det back to work idag, intro på Karlslunds gruppboende! Gick bara fint, jobbade med helsköna Felicity :) gryym brud. Imorgon är det 12-21 på Hagaäng och då kommer dessutom Alex hem :D wihoo ♥

Jaha nehe, har blivit helkass på att sova ordentligt. Dags att styra upp detta, later! Puss

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0