vätskeersättning

" Rakt Tobbe!" "jaaa..fan inte kan jag raka mig heller..."
Hahaha, Köping. Underbart

D Ö D. Vaknade upp hos Sandra imorse med en mun som sandpapper och huvet vägde lika mycket som övriga kroppen. Var typ tvungen att hålla i det, höhö. Nej men det blev hårt igår :P Wasteeed. Sjukt jävla roligt faktiskt, jättebra folk och jättebra musik! Jag och Anna körde till och med dansgolvet själva ett tag där, hur movesen såg ut har jag inte full koll på dock! hahaha. Coffe and the Band körde några sjungvänliga låtar och fick igång hela stället. Favoriten var ju iallafall Chrilles och Sannas förlovning, på scen så fick Sanna ett paket med ringen i :D åå så romantiskt, inte ett öga torrt. Och ja, det var grabbar som grinade också, jag såg allt :) så sweet.

Mindre koll ju längre kvällen skred sig, 05.30 nångång tror jag den sista taxin tog oss hem till Sandra. Mötte hennes far i dörren som skulle ut med hundarna, säger en del :P Idag tog vi oss iallafall upp runt 13.30, frukost och sen Hemköp för en välbehövlig uppladdning med godis. Efter det så tog jag en promenad hem. Älskar att bo i stan! Inte stuck överallt hela tiden.

I fredags var det btw också lugnt. Slutade work 13.30 och efter det träffade jag Lisa Weedburg på stan för att käka lite sushi. Därefter kilade vi till Espresso House för en kaffe, och blev sittandes. Helt plötsligt var klockan sju! Haha helt galet, 4 timmar! Men det var förövrigt jävligt roligt som alltid :)

Jaha nehe, gissa vad jag ska göra imorgon bitti? Jobba, suuprise! Sen blir det till att växla pengar och gå till banken innan gymmet. Stallet på kvällen, vet inte alls hur jag ska hinna med allt! Tur jag är ledig på tisdag...
Blir ett avsnitt Grey's sen sova :) Puss



hellou. han i tofsen heter andreas btw! haha stolt, jag suger på namn



Sandra och jag :) all in



Anna mate var med, grymtt :) bra att jag täcker halva hennes face



brudar brudar brudar!



Coffe & The Band



Sanna ♥ Chrille
Emily i bakgrunden beskriver ganska bra hur även jag såg ut i den stunden, haha



hahah, Joel. awesome kväll, skulle kunna göra om det imorgon! thanks guys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0