100110

Hey guys!

Sitter här och har precis skrivit klart ett par jobbansökningar, sökt ett par kurser till våren också - skönt att till och med jag kan ta tag i saker och ting!

Har haft en sån helt insane energi idag, mycket trevligt igår och det var kul att träffa Sebbe och snacka ordentligt utan alkohol inblandat! Haha, blev en del gamla minnen som kom upp, det är läskigt vad fort man glömmer!
Idag har jag pysslat med det mesta, läste ut Fyrvaktaren - en sån där bok man bara sitter och vänder blad i så har det plötsligt gått två timmar. Riktigt bra. Jobbansökningar som sagt, känner att jag får för lite timmar så ska röra mig upp till Bemanningstjänst innan gymmet imorgon är tanken.

Annars då! Vässan står stilla just nu, kanske är lugnet före stormen? Höhö, skulle inte tro det. Konstigt att en stad med så mycket människor kan vara så..avslagen. Som om nån satt invånarna på slowmotion. Dagarna rullar liksom på. Det blir ändring på detta framöver, men än så länge nöjer jag mig med att bara vara :) Tror det är viktigt att ta vara på detta också, kan lägga lite fokus på plugg & träning vilket känns allmänt bra. Man mår bra, det är väl huvudsaken ändå. Synd att klaga, så att säga!

Nej nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp i soffan, ny säsong av I en annan del av Köping ju :D Haha, kan man ju verkligen inte missa. Ha det så bra i kylan (ja, eller i värmen om man är som Vilén, jävla stekare;). Haha! Puss&kram ses på stan



Andrea & jag med rufshår på Pluto i fredags, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0