100118

Godmorgon!
Back to monday, idag måste jag få lite saker gjorda. Vägverket får sig ett besök, ta nytt foto till mitt borttappade körkort. YES! Haha, jag såg förjävlig ut på mitt förra - ungefär som om jag var misstänkt för tre mord. Trodde av nån anledning att man inte fick le. Satsar på det den här gången tror jag. Sen blir det storhandling på Maxi, börjar få rutin på det där så jag speedar genom hela varuhuset, och det brukar komma med ett par Gainomax i slutändan.  Hem och dumpa maten och därefter vidare till gymmet, foten är inte på topp tyvärr men jag belastar den fel - behövs så lite för att det ska bli värre! Blir en projektsdiposition och lite annat skoj på det. Apoteket och hämta ut svindyr medication, roligt att lägga pengar på! Tur mamma sponsrar.


Nope nu ska jag kika Grey's, Emil har suttit i mitt knä i en halvtimme nu så känner att benen börjar domna. Han väger faktiskt 12 kg, under pälsen så är det nämligen bara muskler på det där djuret.
Panic! At The Disco - New Perspective, 2009's bästa låt. Jag vet inte varför jag tycker det, det är absolut inget speciellt med den men något är det som jag bara älskar. Later on! Puss :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0