20.07

Hoj!
Som så många gånger tidigare denna söndagkväll så är det Sex On Fire som regerar min spellista. Sitter med en jäkla massa konversationer på msn, men inget vettigt blir sagt somvanligt. Jag ber om ursäkt, men jag är förjävla kass på att svara när folk skriver!

Idag blev det som sagt gymet, 70 min på löpbandet i powerwalk, jogga gick nämligen inte - testade och foten sa ifrån direkt. Fan också, illa illa. Suck.

Leeeess är jag. Så less så less så less. På Västerås, på Sverige. På kylan som inte kommer ge sig på i princip 100 dagar. Varför sitter jag kvar här? Inte den blekaste, måste bort bort bort. Snart blir det London, med Becca :) Fyfan, det ska bli kul. Riktigt kul. Inte för att det är varmt direkt, men det är bort!

Nee nu ska jag fortsätta vara less genom att beställa vårkläder och drömma om sol och bad. Och I En annan del av Köping såklart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0