Baby we can do it, we can do it all night

put you're body right into it and we'll do it allright! People sing and people dance until the sunlight, and we're gonna do it aaall niiight!

En mycket bra morgon utan att behöva kasta sig iväg till jobbet (klagar absolut inte), med frukost i lugn och ro plus Grey's. Hade träning till sent igår, träffade Emilie för första gången på år och dagar så det blev lite rolig catchup där. Haha! Hon är rolig hon :) 

Min tisdag i sig blir ganska vanlig, skön, grym. Ska snart dra på mig lite bra kläder och jogga mot gymmet, foten är bättre så hoppas det funkar. Dock snöar det, inte ok! Inget annat inplanerat, plugga lite och leta reda på mitt betalkort som mystiskt fått ben (som alla mina saker alltid tycks få). Imorgon ska jag käka och sola med Sanna, Sandra & Maria från work, mycket trevligt med härliga brudar :) Later on guys! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0