Sweeet

Hey guys!
Jisses va tungt det var att komma upp idag, trots att man sov en 10 timmar? Haha. 
Hade en härlig dag igår, med först gymmet två timmar - enbart mage i 40 minuter! Fattar inte hur jag orkade. Dusch och bastu i en timme efter det helt för mig själv - qualitytime. Efter det kilade jag till Café Sigma där Andrea satt med näsan i boken, Dessie dök upp runt 16 och skulle jobba. Inte så mkt kunder så vi åt en svingod sallad, drack kaffe, åt daimtårta och pratade om allt mellan himmel och jord. I tre timmar. Haha ja, klockan var helt plötsligt 19 och det var dags för stängning, sa hejdå till Dess och jag och Silvano drog hem till mig och såg "Cloudy with a change of meatballs". Hahah sjukt rolig film, speciellt när han upptäcker att hans maskin fungerar..


Anyway! Idag hinner jag inte med nåt gym (satan) utan det blir direkt ner på stan för att träffa Dessie & Andrea för en fika kl 14. Efter det ska vi upp till Skrapan och plåtas alla tre, och ha god tid innan på oss att fixa med makeup, hår och outfit :) Ska bli så skoj! Bara som en kul grej. Vi ska fotas kl 17, det skulle ta ett bra tag så hur kvällen ser ut vet jag inte riktigt än..

Nej nu ska jag ladda upp med kaffe och lite Grey's, finns inget bättre! Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0