ett nytt år

shorty like a melody in my heeaad
Iyaz- Replay

Hej:) Vadå efter i bloggandet. Mitt mobila bredband har gett upp life och därmed har jag inte orkat skriva. Inga bilder så känns väl halvt ovärt..

Om jag ska berätta lite kort om nyår, så var det en riktigt bra kväll :) Blev ju inte sälen efter mycket strul, bilen vi skulle åkt i var lite instabil haha, och inte alls värt att ge sig ut på hala vintervägar då.
Därför blev det 3-rättersmiddag hemma hos Alex, 12-slagsfirande hemma hos Johanna med både välbekanta och nya ansikten - trevligt trevligt :) Men natten var inte slut då, runt ett kastade oss jag och Alex in i en taxi och drog iväg ut till Irsta där festligheterna fortsatte till runt 4 på morgonen. Tack till Adam! Det var riktigt jäkla skoj. Efter mycket jiddrande om vi skulle övernatta på Ibis hotell (hahaha) så hamnade jag, Stefan, Emil & Bianca ändå tillslut hemma hos Emelie på Bäckby, jättetrevlig tjej och där satt vi och fulade oss till tidig morgon då vi beslöt oss för att årets första natt skulle få sitt slut.

Idag är det en väldigt mystisk dag, det är lugnt men ändå händer det otroligt mycket på något sätt. Har bara tagit det lugnt hemma, iväg en sväng och åt lunch med tjejerna för att fira Johanna, som blir 21 år imorgon och flyttar dessutom till LA den 6:e! Städat hela j'vla garderoben, skönt nu när det är snyggt igen iaf. Ja, det har tom hänt så lite att jag har suttit och spelat Spindelharpan..då är det fan illa alltså.

Det som händer är att en av mina bästa vänner Bella drar iväg till Costa Rica i..ett halvår. Jippi! nej. Men jag ska åka och hälsa på i maj är det tänkt :) Men ändå, sjukt långt dit! Hur ska man klara detta. Johanna drar somsagt iväg och kommer hem första gången i sommar. Alex drar tillbaka till Kristianstad. Ja jag säger då det, jag som vant mig vid att nån ringer och messar oavbrutet, haha!

Nej ska röra på mig. Vilket förmodligen innebär en ny omgång av spindelharpan. haha Later, Puss&kam
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0