Heaven does't seem far away anymore

Hallo.
Saturday night fever, hahaha. Eller inte, helt seg sitter man här och knapprar som vanligt. Min dag har bestått av enbart en dator och Grey's Anatomy. Ja inte klagar man iallafall! Behöver såna dagar också.

Igår var jag med Dess&Silvano hela dagen, vilken catchup vi har fått! Favvobrudarna. Vi käkade en sallad på Coffeehouse by George och sen drog vi direkt till The Studio. Blev sminkade, håret skötte vi själva. Kul kul, massa tokigheter iallafall hahaha. Och fotografen Nathalie kände jag sen tidigare, vi körde halkan tillsammans :) haha! Stan är liten.
http://nathaliesfotosida.blogg.se/
kika!



Efter allt fotande och tok, vilket tog runt tre timmar, rörde vi oss hemåt runt 19. Andrea hakade på mig hem och vi käkade och såg en film. Chill, tänkte dra ut först men kom fram till att det var en otaggad helg.
MEn nästa helg, då blir det party :D För inga mindre än Simon, Sebbe, Pontus & Fredrik kommer förbi Västerås på sin roadtrip! Vi träffades och hade grymt roligtl tillsammans i Magaluf i höstas :)

That's about it! Ikväll ska jag ta det lugnt, kika Sommaren med Göran och dricka te. Tillbaka till gymmet imorgon, bara ligga i. so long, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0