I'll leave when the wind blows

...you can scream, there's just echoes.

Holá mates! Jag skriver bara några rader, får folk hit snart - min polare Sebbe och hans familj. Ja kan man tänka sig, jag ska vara på hemmaplan en lördag! Haha, ja nu var det längesen alltså.

Ute nykter igår och dansade med Andrea på Pluto, kul jul :) Mycket skratt och tok somvanligt. Men blev hysteriskt trött och vid stängning var det skönt att bara åka hem och sova. Dagen i sig har mest inneburit träningsvärk eftersom om jag & Daniel var på gymmet i nästan 2,5 timme igår! Haha, hur lyckas man. Magen fick sitt iallafall, men ska mosa i mig så jävla mycket godis idag känner jag för så det går väl jämnt ut :P Läser Fyrvaktaren av Läckberg nu också, jävligt bra måste jag säga.

Nej time to move, höres!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0