Karlslund

Heey.
Trött, trött, trött. 08.00 imorse var jag på Karlsunds servicehus för introduktion, slutade kl 16 och fick träffa så många (hahaha skrev mycket först.."mycket nya ansikten") nya ansikten så jag är helt snurrig. Plus namn, koder, kort, tider, regler, möten oooch så vidare vilket just nu känns lite rörigt men så är det ju i början. Mycket trevlig personal och det kommer bli skitbra, är jag alldeles övertygad om. Har 2 introdagar kvar, dock blir det en heldag på Hagaäng imorgon vilket känns hur skönt som helst. Där är jag hemma!

Så haha ja, kul helg man får. Blir inge party har jag bestämt, om inte Växjögrabbarna kommer då men har inte hört något än! Jobbar nämligen till 21 imorgon (kommer vara död) och sen börjar jag 7 på söndag, och vet hur sliten jag blir om jag går ut på lördagen. Inte värt.

Nehepp, nu ska jag och Sandra till gymmet, perfekt :) Hem och färga håret på mamma sen, och en film om man orkar hålla sig vaken..later! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0