Maskinen - Buffalo Blues

Hooolá
Vet inte varför, men känner mig så sjukt taggad för en night out! Bara för att jag ska jobba kl 7 imorgon, satan. Inte värt. Men jag tror jag svänger förbi Hägg iallafall, grabbarna ska ha förfest där. Inte träffat honom på år och dar :)

Förövrigt har jag varit på gymmet, var där 9.30, tänkte skönt inte så mycket folk. Jisses så fel man kan ha, halva vässan var där! Körde väl 1,5 timme iallafall men löpbanden var upptagna konstant så jag var ganska bitter när jag gick därifrån. Pratade med Alex idag, längesen! Skönt att hon har det bra, och snart kommer hon hem igen:) Det ser jag fram emot.

Jaha nehe, nu ska jag käka. Pappa var och handlade, kom hem med sjutton kassar och en stor jävla tårta. "varför har du köpt en tårta?" "inte vet jag, var ju så jävla sugen! man ska inte handla när man är hungrig". Hahaha. laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0