No luck for me

Vilken dag! Helt sanslöst. Började 9 imorse när jag varit hos läkaren. Hade parkerat snabbt och smidigt uppe i parkeringshuset, betalade mina 4 spänn och åkte upp. Jo, och självklart startar då inte bilhelvetet. Helt död. Ringer pappa, tar bussen hem, åker tillbaka till stan, och upp där med startkablar och hela grejen. Får knuffa runt bilen jag baktill, pappa framtill och styr. I det läget kände jag verkligen "det är nu man träffar något av sina gamla ragg" och scenen skulle passat perfekt in i Sunes Jul. Hungrig som fan var jag också, hade inte käkat på 16 timmar men startade gjorde den iallafall till sist och man tog sig hem.

En lugn, normal start på dagen sådär, skönt. Haha, jag drog iallafall iväg till gymet. Och träningen gick faktiskt bra så det var ett plus iallafall. Träffade Daniel mate också, fan va han ligger efter nu :)

Sitter och väntar på mat nu, håller på att koka potatis vilket tar 134 år, lax i ugnen och spenat på det. Beach 2010 var det ja..
Klänningen från Nellys kom idag, absolut det snyggaste plagg jag har ägt känns det som :) haha ville nästan grina av lycka, helt galet snygg var den. Så nåt bra kom ut av dagen! Laddar för träningspass nr2, ut i kylan igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0