SHUT IT DOWN

baby I know how to fly!

Happy happy. Tröttheten smyger sig på denna söndagskväll, sov runt 3 timmar i natt vilket börjar ta ut sin rätt. Utgång igår, med grabbarna grus och Andrea - som jag tappade bort typ direkt? Haha, vafan! Var iallafall hemma hos Johan Häägg :D sjukt kul att se han igen, long time no seen! innan med Daniel&Marcus plus några brudar, kul jul och därefter blev det house på Pluto :) Morten Breum från Danmark, schönt. Det var mycket folk man kände, jätteskoj! Jag och grabbarna drog vidare till Silk, vilket faktiskt..sög :P Vi bytte ner oss lite där.

Skjutsade hem dem under roliga fyllekonversationer sinsemellan jag inte tror dom kommer ihåg idag, haha och själv landade jag i säng runt halv fyra - upp och jobba kl 6! Haha, det var sjukt tungt på morgonen men dagen flöt konstigt nog på jävligt bra. Imorgon är det kvällsintro på Karlslund, jobbar mellan 13-21. Fifan.

Nej nu ska jag se I en annan del av Köping , sen lär man ju ta igen några timmar sömn...
Avslutar en bra vecka och en awesome helg! Puss&kram :)



Midsommar 09 går i repris i år :D sanslöst rolig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0