Snabba cash!

Hey guys!

En lördagkväll på hemmaplan återigen, kom ganska nyligen hem från min mycket goda vän Anna Sestan och har sedan dess kikat Grey's och filat på mitt CV. Anna och jag har varit på bio, nya svenska storfilmen Snabba Cash som hade premiär igår - den var grym! Så jävla spännande, haha skrattar fortfarande när jag tänker på Annas miner under filmen. "varför skulle dom tycka om just mig för? VARFÖÖÖR?!" hahaha. Och Joel var lika het som han alltid varit, fast han kunde ju ha dreglat lite mindre...

Har varit en så underbart skön helg! Igår satt jag hemma med mamma & pappa och myste, åt god middag sen kikade vi på Taken - såg den för andra gången och den är riktigt bra. Jag vet inte men ibland är det faktiskt skönt att sitta hemma med en bra bok och inte göra ett shit, inte tänka på ett shit heller för den delen. Men vi har betoning på ibland.

Imorgon bär det av till gymmet, med andra ord löpbandet. Styrketräning 5 gånger i veckan gör sitt, men det räcker inte till. Så imorgon blir det minst en timmes joggande, måste komma igång - sommar snart! Dock har jag fortfarande ont i foten sen jag stukade den på juldagen, helt insane men det blir bättre och bättre.
Nej nu ska jag fila klar på min ansökan här..shit om man skulle komma med! Berättar sen, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0