snö, snö och mera snö

Vilken dag! Vilket väder. Tog bilen för några ärenden och sedan vidare ner på stan för att möta upp Maria, Sandra & Sanna. Hatar att köra bil i sånt här väder, det gick bra, men man förstår ju hur lätt det måste vara att fastna i moddet. Anyway, vi åt på Spicy ett bra tag och sedan vidare ut på stan för lite shopping. Sanna hittade alltmöjligt, Sandra en klänning, Maria skor - men jag var inte på köphumör... kom ändå hem med en ursnygg bustier och matchande trosor. Suprise, okej! Jag älskar underkläder. Men på stan träffade jag gamla bekanta, som min vän Raffa jag inte sett på år och dar! Trevligt trevligt :) Sprang även på Max som numera pluggar i Gävle, och August. Kul att höra vad folk har för sig nu för tiden.

Därefter gav vi oss ut på vägarna, oxen hade fullbokat så blev solning på solstudion. Skönt så in i norden, precis vad vi behövde! Skjutsade sedan hem brudarna, Sanna skulle ut så hon skulle ladda upp med vin direkt. gud vet inte senast jag var ute mitt i veckan.. är jag en tråkig människa? Hoppas inte. Haha anyway, jag sparar mig till helgen.

Imorgon är det introduktion på nya jobbet :) det ni. Det blir ju bara awesome. 8-16, är faktiskt taggad! Sedan gym efter det med förmodligen halva Västerås. Inte nice, men vad gör man. Nej nu ska jag kika Grey's och sen sova, imorgon blir det något nytt! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0