That easy turn



Holáá

Det är den här delen i mitt liv som kallas..vändningen.
Haha ja, jag såg Pursuit of Happiness för tredje gången igår, men faktum är att allt börjar kännas bättre igen. Man har väl varit lite nere, varit tungt if you know what I mean. Det vänder! Kurser fixade, nytt jobb, London om tre veckor :D awesome.

Fick nyss en skattattack, som varje gång jag loggar in på facebookprofil- VARFÖÖÖR?!! Hahahaha, Sestan...
fan va jag skulle vilja ha dig i den här stan oftare :) JW brorsan!

Idag så ska jag gymma, en timme löpband innan. Gettin' in shape., sommar snart. Daniel är fortfarande sjuk, vilken nöt. Jag ska träffa mina gamla Kretahomies, Dessie&Andrea över en fika :) Älskar dem brudarna, synd att vi ses så himla sällan. Bra dag framför mig.

Jaha nehe, lite kaffe och en promenad med emil innan man beger sig, later :) Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0