all about work

Goddag!
Söndag förmiddag, rasade in på jobbet tjugo över 6 och började jobba trots att jag egentligen började 7. Orsak; vaknade halv 6 för det var så jävla varmt att jag flera gånger helt seriöst funderade på att gå och lägga mig och sova på gräsmattan. Meen hur hade det sett ut? Haha.

Det är iaf lugnt här, jobbar med Maria&Maria och vi var klara kl 9 :) Nu ska jag snart kila iväg och sova en halvtimme på min rast och sedan blir det sista rycket till kl 16. Heltokekk, gymmet blir ikväll. Ingen utgång på hela veckan, shit hur gick det till? Haha det var längesen helgen var vit nu. Jobbar lör&sön de tre kommande helgerna men nästa vecka måste det allt hända något!

Sommaren bara rasar iväg känns det som. Jag har mycket på g i höst dessutom, vill verkligen ta en sista minuten. Och flytta. Och plugga. Och åka på weekend med gänget till Göteborg. Och jobba. Och åka till London med Becca. Men det blir nog bra :D Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0