dubbel

Holá!
Lite sliten sitter man på jobbet med Nada, vi är dubbelbokade idag - skönt! Allt kommer gå fort ikväll då:)
Snart dags för middag men först är det riktigt lugnt nu ett tag. Bella och jag var på gymmet på förmiddagen, fullt med folk! Så irriterande, bara för att Friskis rocklunda har stängt så kommer alla wannabe muskelbyggare dit- som dessutom absolut måste låta som om dom blir tagna hårt bakifrån när dom lyfter. Byt gym! haha jaja, därefter Spicy och en sväng på H&M - infall av nya träningstights, nagellacksborttagning och hudlotion.

Lördagen var kanon, mat på Tabazco, vidare till Bobban och sedan ganska omgående mot Pluto. Vädret sög men kul var det :D Jobbiga skor hade jag somvanligt dock, men snygga är dom iallafall. Sen att man knappt kan gå är ju en annan femma! Haha. Drog hem till Sanna efter krogen jag, Sanna, Crille, André och Albin. Somnade ganska snabbt, blev ingen Shutter för mig..
"jo sätt på Shutter, jag vill se Shutter! Sätt på...zzzzz" hahaha.

Daniel kom hit från Uppsala i måndags också, mycket trevligt och det var kul att ha honom här :) Skönt att ha huset för sig själv, jag och katten. Inte för att jag är hemma så mycket eftersom jag jobbar aset av mig, men ändå. Ikväll vill jag till Bobban, får se om det är nån som är på :) Bäst att passa på när man har sovmorgon.
Nej nu ska jag göra lite nytta, slänger upp lite bilder senare. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0