He was my alltime-favourite

Holááá
Work it. Fram tills 21 ikväll, med två halvtimmesraster. Bra pengar men det är lite tungt alltså!
Helene jobbar på andra sidan och vi har det ganska lugnt ändå :) Mycket trevligt igår kväll med Lisa & Carin, blev inte så mycket filmkikande utan bara massa talande. Haha, men det är väl det vi damer är bäst på.

Fyfan vaknade kvart i sex imorse, jag vet inte vad det är med mig och tidiga mornar nuförtiden. Så var på jobbet 6.30, packat och klart inför kvällen. Tänkte börja fixa iordning mig lite här eftersom det blir Bobban ikväll. Vill så sjuukt gärna ut till Elba! Men inte värt när man börjar 7 dagen efter...Hoppas det blir kul för alla därute.

Nya Basshunterlåten Saturday är ju ganska bra, haha! Fast texten är ju så töntig när man tänker efter, hans röst är så töntig! "I like to do it do it". hahaha.

Nej nu ska det skalas potatis innan jag åker hem på rasten för har glömt mobilen hemma...
Gårdagens uttalande stod iallafall Lisa Wedberg för;
" undrar om det är nåt konstigt med min lever...jag har haft så ont i bröstet på sista tiden!"
"men vadå, levern sitter väl inte i bröstet?"
"nej men, njurarna då?"
hahaha. Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0