I'm not the girl you're takin' home

HEJ :)
Snart slutar jag, liiiiiike! Kan väl konstatera att det blivit ännu en lugn kväll här på jobbet. Peppar peppar, för det är ett par timmar kvar. Kan tipsa om Anna Janssons kriminalromaner, kvinnan är riktigt jävla bra på att skriva! Först när givaren är död är senaste och jag har suttit med den nån timme ikväll - awsme!

Så vad händer i helgen? - Vilken helg? Faktiskt så är det nästan så illa, heeerregud 7-21 imorgon. 7-16 på söndag. Men ska nog allt ta mig ut imorgon ändå en vända, en lite avslappnad sådan :) Det var ju inte riktigt vad onsdagens blev! Haha men kuul med Weedburg somvanligt. B&B först, Pluto därefter och sen var vi kvar på stan till så gott som tidig morgon Mycket folk man kände ute, for once. Nuu är jag ledig mån-ons, 3 dagar (!) Inte varit på hela sommaren. What's up med vädret, snacka om snabba vändningar. Orkar inte, ge mig sol&bad eller en sista minuten till Ayia Napa! Sistnämnda är så taggat, vi måste kika på det där!

Jaha nehe, sista rycket nu så ska jag hämta upp Lisen och kila hem till Carin och kika på film:) Mysigt värre! Sen måste jag bara säga en sak... GIVE ME A BREAK. Sådärja, trevlig helg! Puss




jag, Oskar & Sanna ute i lördags :) bra bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0