wooops

HAHA. Värdelös upppdatering! Ju längre tid det går mellan gångerna desto mer att skriva desto mindre ork till att ens börja. Kan väl ta en liten bildlig sammanfattning!

MIDSOMMAR! Bästa gänget ute på Framnäs men 5-kamp, god mat, trubadur och massa dans och tok! Trots att rösten inte lyckades infinna sig var det sommarens hittills klart roligaste och skönaste kväll:) ♥






Dagen efter var det Uppsala som gällde med Moa, Sanna, Sandra & Empa! Något slitna till en början, man trodde aldrig man skulle komma ut ens när man började fixa sig men - det gjorde vi! BJ blev slutstationen och vi hookade upp med några grabbar där och sedan blev det efterfest hela natten på hotellet:) Fyllde ju desutom 20 där efter midnatt, så om det firades! Kunde väl inte blivit så mycket bättre start på mitt 20:e år!

Ja det här var då alltså helgen 25-27e juni, ett bra tag sen nu! Helt sjukt va fort det går. Jag hinner inte lägga upp mer bilder nu, men kan säga att vi var i Uppsala förra helgen också, GULD! Bästa staden, hoppas på många vändor dit framöver :) Den här veckan har det solats och badats massor! Helt underbar sommar hittills verkligen.





Tortuna& Framnäs med mina favoritgrabbar :)
Många fler härliga dagar, kvällar och nätter har fångats på bild men jag får helt enkelt slänga upp dom någon annan gång. Nu ska jag göra sista rycket på jobbet för att sedan checka ut och dra på bio med Anna&Hanna. Det är mitt nya, bio var och varannan dag känns det som:P Men men, det är kuul.
Later! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0